Novosti
Međunarodno udruženje „Interaktivne otvorene škole“ u saradnji sa KŠC „Sv Franjo“ je u periodu od 22.-23. januara/siječnja 2016 godine., u prostorijama Centra, organiziralo seminar na temu: SIGURNOST DJECE NA INTERNETU. Voditeljica seminara je bila Zehra Delić, učiteljica razredne nastave OŠ „Mladost“-Osijek (Microsoft Showcase School), jedna od tvoraca kurikuluma za Sigurnost djece na internetu u Republici Hrvatskoj.
Opći cilj seminara:
•Primijeniti dio školskog kurikuluma o sigurnosti djece na internetu;
•Podići razinu svijesti učenika, učitelja, roditelja i opće javnosti za pitanja koja se odnose na dječju sigurnost online u sinergiji s politikama Europske unije.
Tokom dva dana seminara 20 poloznika: defektologa, učiteljica, pedagoga, pedagoga-psihologa profesora informatike, biologije, jezika, a od toga osam djelatnica Centar, radili su na komunikaciji, pozitivnim i negativnim stranama interneta, upoznavanju sa oblicima komunikacije različitih generacija, sadržajem Kurikuluma za sigurnost na internetu (4 modula), o prenosu informacija i pravilima sigurne komunikacije, o stvaranju online sadržaja, razvijanju kritičkoga stava prema odgovornoj upotrebi informacijsko – komunikacijskih tehnologija i implementaciji kurikuluma za Sigurnost djece u nastavi.
Tokom seminara polaznici su imali priliku i da vježbaju pisanje nastavne priprema sa sadržajima koje su naučili tokom seminara, koji su u korelaciji sa drugim predmetima. Pored sadržaja koji je planiran za dvodnevni seminar, polaznici su dobili informaciju o svim sadržajima pomenutog kurikuluma u elektronskoj formi i o načinu prilagođavanju istih u svom radu. Kvalitetu seminara je doprinijeo menadžment Centra, iskustvo voditeljice seminara te operemljenost savremenog kabinetom za informatiku u KŠC „Sv. Franjo“.
MIOS će sa saradnicima nastojati da i u narednom periodu nastavi sa organiziranjem ovog seminara kako bi što veći broj polaznika iamo priliku da se upozna sa ovom, jako aktuelnom temom. Ovom prilikom pozivamo sve zainteresirane da se javi i osiguraju svoje mjesto za naredni termin.