Novosti
VI obrazovni forum nastavnika i razvojnih timova u Mreži otvorenih škola u zajednici
- 24/08/2010
- Posted by: MIOS
- Category: Novosti
Međunarodno udruženje "Interaktivne otvorene škole" organizuje VI Regionalni susret nastavnika i razvojnih timova u Mreži otvorenih škola u zajednici koji će se održati 28. augusta/kolovoza 2010.god u Novom Sadu. Mjesto susreta nastavnika je osnovna škola "Đorđe Natošević". Tokom susreta očekuje se da će prisustvovati nastavnici/ce, učitelji/ce osnovnih i srednjih škola iz Osijeka, Novog Sada i Tuzle/Tuzlanskog kantona, Doboja, Bijeljine.
Planirano je da se sadržaji obrazovnog foruma realizuje kombinacijom plenarnog i radioničkog rada.
Postavljeni ciljievi obrazovnog foruma su:
• senzibilizaciju nastavnika i ostalih ucesnika obrazovnog procesa sa procesom i konceptom inkluzivnog razvoja društva;
• upoznavanje učesnika sa marginalizovanim grupama
• razvijanje vestine detekcije marginalnih grupa u zajednici
• razmjena iskustava nastavnika na regionalnom nivou
Shodno postavljenim ciljevima osnovna tema koja će biti polazište diskusija i razmjene nastave prakse je "Inkluzivnost kao uslov interkulturalnom radu u školama".
Aktivnosti VI obrazovnog foruma će se realizirati prema sledećem Dnevnom redu:
09.30 – 10.00 – Doček gostiju
10.00 – 10.15 – Pozdravna reč, dogovor o radu
10.15 – 11.15 – Uvodno predavanje: "Inkluzija i interkulturalnost" – gosp. Ivana Inđin
11.15 – 12.00 – Radionice Tuzla, Osijek i Novi Sad
12.00 – 12.30 – Plenarna prezentacija rezultata radionica
12.30 – 13.00 – Zatvaranje foruma
13.00 – 14.00 – Ručak
14.00 – 17.00 – Organizovano razgledanje Novog Sada
Tokom plenarnog dijela učesnici će biti upoznati sa praksom različitih zemalja u pogledu inkluzivne prakse, te koristima koje svaki pojedinac može dobiti uključivanjem principa inkluzije kao osnovnih principa razmišljanja i djelovanja u školi i zajednici.
Tokom radionica, koje će realizovati nastavnici iz Osijeka, Tuzle i Novog Sada, učesnici će imati priliku da detaljnije diskutuju o vlastitim iskustvima i daju podršku jedni drugima u procesu jačanja inkluzivnog razmišljanja u obrazovnom sistemu.
Očekujemo da će nastavnici, tokom jednodnevnog susreta, uvažavajući specifikume loklane/ih sredine/a definisati sličnosti i razlike među djecom, odraslima i dati kreativna rješenja kako to bogatstvo usmjeriti ka kvalitetnijem odgojno-obrazovnom procesu.
Edina Malkić, direktorica MIOS-a Tuzla